Vanzari si Achizitii

  1. Vanzari si maketing

Modulul Vanzari si marketing permite urmarirea si procesarea fluxului de vanzare, dintr-o singura fereastra putandu-se urmari comenzi, contacte, clienti, preturi si reduceri, articole, stocuri. Flexibilitatea acestui modul este data de:

  • Gestionarea nomenclatorului de client, contacte si agenti de vanzari (echipe)
  • Generare de oferte de vanzare, comenzi cadru, comenzi ferme, comenzi de retur, livrari partiale sau mai multe livrari preluate pe o factura, livrari nefacturate, facturi de vanzare, note de credit vanzari, livrari si facturari multiple din comenzile de vanzare, aplicarea de plati la facturi
  • Definirea de articole si politici de preturi de vanzare, reduceri, campanii. Mentenanta preturilor se poate face din sistem, folosind functionalitatea “Foaie de lucru pret vanzare” ce permite definirea de preturi noi pe baza celor existente, cu ajutorul unui factor de ajustare
  • Discounturile cantitative ce se pot defini pe articol sau grupa de discounturi articole si la nivel de client, grup de clienti sau pentru toti clientii, in functie de unitatea de masura, valuta, cantitate minima
  • Discounturile la nivelul intregii facturi, aplicate la valoarea totala a documentului
  • Posibilitatea de a calcula data livrarii si a disponibilitatii stocului, precum si rezervarea marfii din stoc sau direct de pe comanda de achizitie, data scadentei, perioada de gratie
  • Incasari in avans, conditii de plata si conditii Intrastat definite pe fisa clientului
  • Introducerea in liniile comenzilor de articole, resurse, mijloace fixe, conturi contabile sau taxe articol (reduceri, taxe reaprovizionare, diverse taxe de transport, asigurari etc)
  • Rapoarte complexe de profitabilitate pe client, articole, grupe, comisioane agenti, top vanzari etc
  • Parametrizarea avertismentelor pentru limita de credit depasita, avertismentelor pentru lipsa stocurilor
  • Clasificarea contactelor si managementul campaniilor, oportunitatilor, activitatilor
  • Integrarea cu Outlook

 

  1. Achizitii/ Cumparari si datorii

Acest modul permite urmarirea si gestionarea informatiilor legate de achizitii precum procesarea ofertelor, comenzilor şi retururilor. De asemenea, există instrumente pentru a planifica şi gestiona diverse tipuri de informaţii şi date legate de furnizori, stocuri, costuri si discounturi. Se permit astfel:

  • Gestionarea relatiilor cu furnizorii din nomenclatorul de furnizori
  • Inregistrari de oferte de cumparare, comenzi generale si comenzi ferme, receptii dar si receptii nefacturate, inregistrari facturi de cumparare si note de credit, aplicari de plati la facturi
  • Introducerea unor preturi de achizitie standard dar si negociate
  • Planificari de aprovizionari in functie de comenzile de vanzari si de politica de aprovizionare a produsului; este un calcul automat de propunere comenzi de aprovizionare in functie de stocul existent, stocul de siguranta, cantitati minime si maxime pe comanda etc
  • Aprovizionari recurente
  • Plati partiale si plati in avans
  • Aplicare taxe articol de tip cost de aprovizionare (transport)
  • Prioritizare plati furnizori prin sugerare dupa diferite criterii
  • Receptii multiple si facturari multiple din comenzile de cumparare
  • Livrari directe prin furnizori pentru anumiti clienti