Financiar

Contabilitate generala si management financiar – aria centrala a aplicatiei

Solutia Microsoft Dynamics NAV pentru Management Financiar va ofera atat dumneavoastra cat si angajatilor un mod de a urmari indicatorii financiari si eficienta sistemului de management financiar din organizatia dumneavoastra cu ajutorul unor instrumente familiare si a cunostintelor deja existente. Astfel se pot defini, parametriza si obtine date apeland la:

  • Conturi contabile aranjate intr-o structura ierarhica (conturi totalizatoare si conturi pentru inregistrare) si se pot urmari informatii privind soldul, rulajul la zi sau pe orice perioada. Planul de conturi se poate adapta usor legislatiei in vigoare.
  • Gestiunea conturilor bancare si casa atat in lei cat si in valuta,
  • Bugete contabile pentru urmarirea diferentelor fata de ce s-a realizat
  • Dimensiuni reprezentand niste etichete ale tranzactiilor in functie de centre de cost si profit. Acestea au ca rol reducerea conturilor de analitice si ajuta la gruparea clientilor, a furnizorilor, a articolelor in functie de anumite criterii cum ar fi ariile de analiza, pe zone teritoriale;
  • Alocari ale intrarilor in contabilitate pe combinatii de conturi, dimensiuni, departamente, proiecte etc folosind chei de alocare %, cantitativ, suma;
  • Tranzactii intercompanii ce permit schimbul de documente intre diferite companii apartinand grupului
  • Centre de responsabilitate (filiale) pentru organizarea companiei pe mai multe arii administrative/zone geografice, putand fi atribuite conditii de securitate de ex. un agent poate accesa doar clientii si documentele care tin de o zona)
  • Indicatorii economici si analize pe dimensiuni filtrand informatiile pentru vizualizarea situatiei financiare. Valorile pot fi vizualizate in valuta locala sau aditionala si exista optiuni de export in Excel.
  • Reconcilieri, consolidari, raportari, decontari, declaratii
  • Jurnale pentru modificari si inregistrari vanzari, cumparari, plati si incasari
  • Activitati periodice cu proceduri de inchidere conturi de venituri si cheltuieli, reevaluari sold client, furnizori, conturi bancare si conturi contabile, raportari intrastat, ajustari costuri
  • Functionalitati avansate de navigare ce permit gasirea documentelor in sistem si a tuturor registrelor unde acestea produc intrari
  • Istoricul permite urmarirea modificarilor facute asupra datelor din sistem de catre utilizatori
  • Tot aici se gestioneaza si mijloacele fixe şi grupuri de mijloace fixe. Se fac achizitii, casari, vanzari, aprecieri, diminuari, asigurari si mentenanta, se definesc diverse metode de amortizari si se pot face simulari de amortizari cu ajutorul unui numar nelimitat de registre de amortizare
  • Alocari pe cheltuieli cu mijloace fixe catre diverse departamente si proiecte, reclasificari – descompuneri si combinatii de mijloace fixe.