1. Analiza si consultanta cu privire la procesele de business

 

Realizarea preanalizei si a diagnosticului preliminar

Support Soft ajuta la identificarea, analiza si optimizarea proceselor de business din organizatie acordand o atentie deosebita modului in care oamenii lucreaza / interactioneaza, fluxului de informatii si de documente, elementelor organizationale, interactiunii cu tehnologia etc.

In contextul pietei actuale, analiza proceselor de business si optimizarea acestora este, in mod normal, asociata cu introducerea tehnologiilor informatice noi. Identificarea corecta a proceselor de business printr-o buna analiza si optimizarea acestora inainte de implementarea sistemelor ERP, permit organizatiei sa exploateze in totalitate eficienta superioara creata de sistemul informatic.

 

  1. Implementarea sistemelor informatice de tip ERP

 

Experienta acumulata in diversele proiecte de implementare ERP in care au fost implicati membrii echipei noastre ne ofera avantajul de a putea recomanda clientilor nostri cele mai bune practici pentru a maximiza impactul implementarii Navision in cadrul companiei lor.

De asemenea, lucram impreuna cu clientii nostri, pe toata durata implementarii solutiei informatice. In acest fel, ne asiguram ca vor primi cea mai buna solutie informatica de management al afacerii.

Serviciile oferite pe durata implementarii sunt:

  • Maparea proceselor de business

Toate procesele de business ale companiei sunt parametrizate in Navision pentru urmarirea fluxului de informatii si documente necesar managementului afacerii.

  • Dezvoltare

Datorita faptului ca avem acces la codul Navision, ne este usor sa dezvoltam cu ajutorul specialistilor nostri certificati Microsoft, module noi acolo unde standardul nu este suficient, asftel sistemul se va mula perfect pe cerintele de business ale companiei.

  • Rapoarte

Dezvoltarea de rapoarte noi, acolo unde cele standard nu acopera necesarul de raportare al clientului precum si modificarea celor existente conform cu cerintele clientului.

  • Migrare

Ajutam clientii sa transfere istoricul din vechile aplicatii in Navision.

 

 

 

  

  1. Suport postimplementare Dynamics NAV

Odata finalizata etapa de go live a proiectului de implementare NAV urmeaza intrarea proiectului in faza de suport postimplementare.

Aici va punem la dispozitie urmatoarele servicii de suport Navision:

  • Dezvoltarea aplicatiei

Atunci cand cerintele de business va acordam suport Navision prin dezvoltarea de module noi sau modificarea celor existente

  • Actualizari legislative

Orice actualizare legislative livrata de Microsoft va fi instalata cu ajutorul nostru in baza dumneavoastra de date.

  • Suport operare tranzactii noi – HelpDesk

Pe parcursul utilizarii sistemului este posibil sa intalniti tipuri de tranzactii care nu le-ati intalnit in timpul implementarii. Astfel noi va ajutam cu asistenta in introducerea lor si intocmirea procedurilor de operare a datelor cu ajutorul aplicatiei HelpDesk.

Help-desk este un sistem de gestiune ce permite inregistrarea si urmarirea tichetelor cu solicitările de asistenţă tehnică ale clientilor Support Soft. Procesul de asistenţă este rapid (în timp real), eficient si uşor de utilizat. Accesarea aplicatiei Help-Desk se poate face direct la linkul http://helpdesk.support-soft.ro, unde va trebui introdus un nume de utilizator şi o parola, furnizate în prealabil de către Support-soft.

 

  • Rapoarte

De obicei, dupa ce sistemul este functional si utilizatorii introduc cat mai multe date, apare nevoia de noi rapoarte. Noi va stam la dispozitie atat pentru dezvoltarea de rapoarte noi cat si pentru optimizarea celor deja existente, daca in urma volumului mare de date, ruleaza ceva mai greu

  • Upgrade

Asiguram sprijinul necesar upgrade-ului la diferite versiuni aparute ulterior implementarii dumneavoastra.

  • Actualizare licenta

In cazul in care doriti sa opereze mai multi utilizatori sau doriti granule noi in licenta va ajutam in extinderea licentei de Microsoft Dynamics Nav

 

  1. Consultanta cu privire la infrastructura IT

 

In piata concurentiala existenta, companiile au nevoie in mod periodic de reevaluarea mediului IT de care dispun pentru a-si asigura alinierea tehnologiei la prioritatile de business, o arhitectura controlata central, si operatii corecte si eficiente din punct de vedere al costurilor.

Inftrastructura IT este fundatia pe care se construiesc, se intretin si se utilizeaza sistemele informatice de business. Aceasta include: serverele, calculatoarele, sistemele de operare, de stocare, retelele, impreuna cu personalul, procesele si instrumentele de control al infrastructurii.

Serviciile noastre includ evaluarea si consultanta cu privire la:

  • Infrastructura hardware a sistemelor
  • Infrastructura retelelor si a conexiunilor
  • Securitate
  • Aplicatii informatice

 

  1. Management de proiect

Un factor cheie in finalizarea cu succes a unui proiect de implementare ERP consta in coordonarea lui. In acest sens folosim metodologia SureStep, metodologie recomandata de Microsoft pentru implementarile Navision.

 

Astfel fazele de implementare conform acestei metodologii sunt:

Analiza:

 

In timpul derularii acestei faze de implementare, se vor identifica si descrie toate procesele de business ale clientului. Aceasta etapa se desfasoara in stransa colaborare cu echipa clientului. Vor fi instruiti utilizatorii cheie privind functionalitatile standard ale sistemului apoi impreuna cu echipa noastra se va stabili de comun accord ce functionalitati se modifica in sistem pentru a acoperi necesarul de business al clientului precum si ce functionalitati noi vor fi adaugate. Rezultatul acestei faze consta in furnizarea de catre Support Soft a documentului de cerinte functionale (FRD), document care va trebui aprobat de echipa clientului.

 

Desingn:

 

In cadrul acestei faze Support Soft va mapa si va prezenta toate procesele de business ale clientului pe platforma Dynamics – NAV. Propunerea de design de sistem va fi facuta cu ajutorul Solution design document (SDD).

Tot in cadrul acestei faze va fi prezentata echipei de conducere din partea clientului si viziunea asupra proiectului si daca sunt necesare ajustari asupra planului de proiect.

Astfel cerintele de dezvoltare devin specificatii clare de dezvoltare, cu scripturi pentru testare, iar functionalitatile disponibile in aplicatie sunt parametrizate..

 

Development:

 

In cadrul aceste etape echipa Support Soft va face dezvoltarile identificate si va efectua o prima testare a lor. Echipa clientului va participa activ pentru o mai buna testare a functionalitatilor si pentru a fi evitate eventualele neplaceri din momentul operarii live.

 

Deployment:

 

Pentru aceasta faza avem ca principal obiectiv finalizarea pregatirilor sistemului pentru go live. Astfel in cadrul acestei etape va fi facuta si instruirea utilizatorilor finali.

 

 

Go live:

 

Odata ce implementarea sistemului a fost finalizata Support Soft va fi disponibila pentru a se asigura ca obiectivele afacerii dumneavoastra au fost atinse, implementate, caracteristicile si functiile sunt intelese, iar utilizatorii sunt instruiti corespunzator. Tot in aceasta etapa se face trecerea catre faza de support postimplementare. Membrii echipei Support Soft vor fi la sediul clientului pentru operarea primelor zile in sistem precum si pentru prima inchidere de luna.